Nejdříve bych chtěl napsat
pár všeobecných poznámek. V Dejištích pro
síťovou hru č.1 jsem upravoval originální textury z F18 Korea.
Některé z nich byly smíchány se satelitními snímky.
Teď jsem se pokusil vytvořit úplně nové textury terénu. Všechny tyto nové textury jsou založeny na skutečných satelitních snímcích. Neočekávejte přílišnou rozmanitost, protože možnosti jsou velmi omezené. Téměř celá krajina pro online létání je pokryta jednou texturou ( s výjimkou několika oblastí ). Proto vidíte za letu opakující se textury. Jejich rozměr je 128x128 pixelů a skutečný rozměr na zemi je přibližně 5km. Rozlišení je potom 40m na pixel. Důsledek je jasný: nejsou možné žádné jemné detaily. Avšak přesto doufám, že moje textury udělají létání s Hornetem více zábavné ... |
Peruánské hory a pouště se záhadnou planinou Nazca A nyní poletíme opět na jih, avšak o několik tisíc kilometrů dále až do Peru. Tady můžeme létat nad horami a pouštěmi. Můžeme také objevit záhadnou planinu zvanou "Nazca". Uvidíme tajemné čáry a obrazce, které jsou viditelné pouze z větší výšky. Obrazce na této textuře jsou zvětšeny oproti skutečné velikosti ( 50 - 300 m), tak aby byly viditelné při tomto rozlišení textury. Čáry a linie nejsou přesnou kopií originálu, protože nemám k dispozici mapu celé planiny. Moje čáry jsou můj vlastní výtvor. Nicméně obrazce jsou založeny na skutečných vzorech. |
|
|
Instalace je jednoduchá.
Stáhněte si požadovaný soubor a dekomprimujte všechny *.3df soubory v zip
archivu do adresáře Korea/Textures/ a přepište originální soubory.
Jestli budete chtít v budoucnu
obnovit originální textury, zazálohujte si nejdříve soubory ttex100.3df
až ttex109.3df ( a nebo celý adresář Textures - má jen 2,5 MB )
|
|